איך למצוא מאמן כושר אישי ומהם המחירים בשוק

אם גם אתם החלטתם שחדר הכושר הוא פחות המקום בשבילכם ואתם מחפשים מאמן כושר אישי, יעיל ובעיקר כזה המתאים למטרות היעד שלכם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים כיצד לבחור מאמן כושר אישי בנוסף לסריקת המחירים בשוק.

אין ספק שעסקי חדרי הכושר נתפסים כמקומות הכושר האהובים על הרבה אנשים, אך יש גם כאלה שיעידו שההעדפה שלהם היא להתאמן אצל מאמני כושר אישיים מהם הם מקבלים יחס אישי, הרגשה יותר אקסקלוסיבית, סבלנות ותשומת לב לפרטים הקטנים. אם גם אתם החלטתם שחדר הכושר מתאים לכם פחות ואתם מעדיפים אימון עם מאמן כושר אישי, הכתבה הזאת נכתבה בדיוק בשבילכם.

אישה באימון אישי

איך למצוא/לבחור מאמן כושר אישי?

התשובה הברורה מאליה, והראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, הוא קודם כל מה אתם מחפשים באימון ובמאמן? וכמובן קיים גם העניין של התקציב שאתם מוכנים לשלם בעבור השירותים הללו. התחיל במאמן הכושר האישי: בכל דף עסקי רשומים בדיוק הפרטים שמאמן הכושר שם עליהם דגש ואתם צריכים להחליט האם אלו מתאימים לכם, אותו הדבר גם לגבי האימונים המוצעים והאם הם כאלה שאתם מתעניינים בהם או רוצים לקחת בהם חלק – אחרת אתם תשעממו מאוד מהר.

כמה דברים שכדאי לשים עליהם דגש

הדבר הראשון הוא שכדאי לבדוק איפה המאמן למד והאם יש לו תעודת הסכמה ממקום מוכר (למשל וינגייט)? הדבר השני, כמה מתאמנים יש אצלו? היום בעידן של הסושייל מדיה מאוד קל לעקוב אחרי פידבקים חיוביים או שליליים, תגובות של מתאמנים, מספר עוקבים או מתאמנים וכולי’. הדבר השלישי הוא לבדוק איתו איזו תכנית אימונים הוא רוצה לבנות עבורכם ואיך היא נשמעת לכם – האם היא מתייחסת ליעדים אותם אתם רוצים להגשים? הדבר הרביעי שחשוב הוא גם המיקום – במידה והוא רחוק מדי ממקום מגורכם, כנראה שיהיה לכם יותר קשה להתמיד. דבר חמישי, בחנו באיזו אמצעים הוא משתמש על מנת לבדוק את ההתקדמות הגופנית שלכם לקראת היעד שלכם; אם זה במשקל, אחוזי שומן, BMI? הדבר השישי, האם הוא גם מתעניין בתזונה שלכם ושם דגש על בנייה של תזונה בריאה ומותאמת לכם על מנת שתהיה לכם את החוויה השלמה של האימון וההדרכה האישית? ולבסוף, האם הוא מצא חן בעיניכם כמישהו שהולך להיות המנטור והמלווה שלכם על מנת להגיע למטרה שהצבתם לעצמכם.

כמה זה הולך לעלות לי?

אין ספק שהמחירים של אימוני כושר אישיים הם לא זולים במיוחד, אבל אתם תוכלו למצוא טווח די רחב של מחירים, לרוב המחירים מתחילים מ-100 ₪ ויכולים לעלות עד ל140, 180 או אפילו ל200 ₪ ומעלה לשעה, תלוי במאמן, ברפרטואר ובכמה שעות אימון מדובר. אנו ממליצים ללכת על הכרטיסיות המוצעות – לרוב הן זולות ומשתלמות יותר.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *