איך לטפל בכאבי ברכיים ד”ר בר זיו ייתן לכם את כל התשובות

סובלים מכאבי ברכיים? ד”ר בר זיו, אורטופד מומחה בעל שם עולמי מציג לכם את המדריך המלא לגבי כאבי ברכיים וכיצד ניתן לטפל באופן מהיר ואפקטיבי, כך שתוכלו לחזור לשגרת חייכם במהירות.

כאבי ברכיים – ממה זה יכול לנבוע?

כאבי ברכיים הם כאבים שכיחים ביותר בעבור נשים וגברים, ועל אף הדעה הרווחות הם עלולים להתרחש בכל גיל, גם בגילאים צעירים מאוד. למעשה, מדובר בכאבים אשר יכולים לנבוע ממגוון רחב של סיבות כאשר הנפוצות ביותר הן שחיקה של פיקת הברך כמו גם דלקות בברך או ביצוע של פרוצדורות רפואיות אשר בגינן נגרם נזק, כאשר גם פעילות ספורטיבית מואצת וללא פיקוח עלולה לגרום לכאבי ברכיים קשים, בעיקר בתחום של ריצה. חשוב לזכור: כאבי ברכיים כאשר הם אינם מטופלים עלולים להחמיר עם הזמן, כאשר במידה ומדובר בכאבים קלים יש חשיבות רבה למנוחה כמו גם לקיחה של משככי כאבים, או אפשרות לביצוע של פיזיותרפיה.

איש רץ

כיצד מאבחנים בעיות ברכיים?

בעיות ברכיים מאובחנות בדרך כלל ע”י אורתופד מומחה אשר מבצע מספר רב של פעולות אשר נועדו לתת אבחנה למטופל בנוגע להיקף הנזק כמו גם לדרכי הטיפול. למעשה, השלב הראשון באבחון הוא פנייה לרופא המשפחה ולאחר מכן ביצוע של צילומים של הברכיים, כאשר לעיתים גם תתבקשו לתת דגימת דם. לאחר מכן תוכלו לקבל הפנייה לאורתופד מומחה כמו אוטרפד בר זיו, ולאחר מכן תוכלו לקבל תוכנית טיפולים אשר תכלול בדרך כלל ביצוע פיזיותרפיה, מנוחה, מתן של משככי כאבים ובמקרים מסוימים גם תיאום תאריך לצורך ביצוע ניתוח. בנוסף, חשוב לזכור כי במידה ונפגעתם בזמן פעילות ספורטיבית או כל פעילות אחרת, חשוב לפנות באופן מידי לאורתופד מומחה וזאת על מנת לשלול פגיעות רציניות מאוד הכוללות שברים או שחיקה של הברך.

מכון פיזורפתיה לטיפול בבעיות ברכיים

מכון אשר מתמחה בתחום הוא מכון פיזיותרפיה מד לידר אשר מאפשר לקבל טיפולי פיזיותרפיה בעבור אנשים אשר סובלים מכאבי ברכיים, ובכך לחזור לשגרת החיים באופן מהיר ובאיכות חיים גבוהה יותר, זאת לאור צוות מקצועי ואמין אשר מעניק את הטיפול הטוב ביותר בעבור אלו אשר סובלים מבעיות ברכיים. עם זאת, חשוב לזכור כי בעיות ברכיים לעיתים מצריכות גם ניתוח, ועל כן יש להיוועץ עם אורתופד מומחה לשם אבחון ובנייה של תוכנית טיפולים. על כן, אם אתם סובלים מבעיות ברכיים ומעוניינים לקבל את האבחון המקצועי ביותר כמו גם תוכנית פיזיותרפיה אשר מותאמת למצבכם באופן מדויק, ניתן לפנות דרך האתר הרשמי בכתובת http://www.medleader.co.il לקבלת מידע נוסף כמו גם תיאום הגעה כך שתוכלו לטפל בכאבי הברכיים שלכם באופן האפקטיבי והטוב ביותר, למען איכות חיים טובה ומשופרת וללא כאבי ברכיים.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *