איך להביא ביד

גברים רבים מוצאים את עצמם שואלים את אחת השאלות החשובות ביותר – איך להביא ביד? אומנם על פניו הפעולה הינה פעולה פשוטה, אך גברים רבים אינם יודעים כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. כאשר מביאים ביד חשוב מאוד לעשות זאת בצורה נכונה על מנת שתוכלו למקסם את ההנאה המרבית מהפעולה שאמורה להביא אתכם לאורגזמה. ישנן לא מעט סיבות אשר בגללן מוטב שתביאו ביד מפעם לפעם, ובמאמר הבא אנו נסקור עבורכם את כל הגורמים אשר מחייבים אתכם להביא ביד בצורה נכונה. כך תוכלו בקלות וביעילות להפוך את חיי המין שלכם למלאי תשוקה ורגע.
אך ראשית נסביר מה זה בעצם להביא ביד, ומדוע חשוב לדעת איך להביא ביד. כאשר אנו מביאים ביד הגוף חווה מצב של אורגזמה, ולרוב זה קורה כאשר אנו נמצאים לבד או עם בת הזוג. הפעולה עצמה כאמור היא פעולה מאוד פשוטה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכין חומר סיכה וכמה מגבונים שמיועדים לנקות את הסביבה. שפשוף של הפין הוא בעצם מה שגורם לכם לחוות מצב של אורגזמה, כאשר חומר הסיכה מוסיף לתחושת החיכוך של השפשוף. כך בתוך זמן קצר תוכלו להביא את הגוף שלכם למצב של אורגזמה. לכן אל תוותרו על אחת מהפעולות המהנות ביותר שגבר יכול לעשות לעצמו.

 

איך להביא ביד עם בת הזוג?

עוד אלמנט שתוכלו להוסיף לחיי המין שלכם זה להביא ביד ביחד עם בת הזוג שלכם. מדובר בדרך מצוינת עבורכם לשחרר מעט מהדחף המיני שחבוי בתוככם עוד לפני שתבצעו אקט מיני כזה או אחר. ברגע שתתחילו לבצע פעילות מינית כאשר דחף החרמנות שלכם יהיה נמוך יותר, תוכלו ליהנות מהפעילות המינית וגם להמשיך אותה לאורך זמן. לכן חשוב מאוד לדעת איך להביא ביד ביחד עם בת הזוג שלכם, כך שהיא לא תיפגע או תחשוב שאתם מעדיפים להביא ביד ולא לחוות אורגזמה ביחד איתה.
ברגע שתשתפו את בת הזוג שלכם בפעולה, היא ככל הנראה תרגיש שייכת ולא תחשוב כי האוננות נועדה על מנת שתוכלו להיות יותר מסופקים. אפילו באפשרותכם לשתף אותה ולהסביר לה כי כאשר אינכם מגיעים “טעונים”, אתם מרגישים הרבה יותר בנוח והרבה יותר כיף לכם לחוות איתה את ההנאה המינית.
כל מה שבת הזוג שלכם צריכה לעשות זה לשפשף את הפין שלכם פעם אחר פעם, ואתם כמובן יכולים לבקש ממנה לעשות עוד דברים נוספים על מנת לעלות את רמת הגירוי שלכם. כמובן שיהיה לכם הרבה יותר קל להגיע למצב של שפיכה כאשר בת הזוג שלכם מביאה לכם ביד מאשר שתביאו ביד לעצמכם. לכן כדאי מאוד לשקול להוסיף את הפעולה הזאת כדרך קבע לפעילות המינית שלכם.

 

איך להביא ביד מבלי שיתפסו אותך?

אחד מהפחדים הגדולים ביותר כאשר מביאים ביד זה שאחד מבני המשפחה יכנס בטעות לחדר ויתפוס אתכם מענגים את עצמכם. אומנם כולם יודעים כי מדובר בפעולה בסיסית שכל גבר עושה, אך עדיין תחושת המבוכה תלווה אתכם במשך תקופה ארוכה. לכן חשוב מאוד לדעת איך להביא ביד מבלי שאף אחד מבני המשפחה יתפוס אתכם באמצע הפעולה. מבחינתכם עדיף שתביאו ביד כאשר אף אחד מבני המשפחה לא נמצא בבית, כך תוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא עלול לתפוס אתכם באמצע הפעולה. כך גם תוכלו להתרכז בתחושת ההנאה, ולא תחשבו בכל רגע מי עלול להיכנס ולהפריע לכם באמצע הפעולה.
אם אתם כמעט ולא נמצאים לבד בבית, אתם תצטרכו לחשוב על דרך יותר יצירתית להביא ביד. ההמלצה הטובה ביותר היא לנעול את הדלת, גם כך תוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא יפריע לכם באמצע הפעולה. כמובן שאם מישהו דופק בדלת, יהיה לכם הרבה יותר קל להחזיר את הבגדים ולפתוח את הדלת בצורה רגועה ונינוחה. אך עדיין תחושת האי נעימות עשויה ללוות אתכם מכיוון שהפסקת את הפעולה באמצע, ויהיה לכם קשה מאוד לחזור למצב שבו הייתם. אך זוהי כמובן ההמלצה כאשר אינכם נמצאים כמעט אף פעם בבית, ואתם חייבים לשחרר מעט את תחושת החרמנות שמלווה אתכם.

 

למה חשוב להביא ביד כמעט בכל יום?

אחרי שלמדתם איך להביא ביד, כעת חשוב שתבינו מדוע חשוב כל כך להביא ביד לעיתים קרובות. ראשית כל זה משחרר את תחושת החרמנות שלכם, כך תוכלו לשמור אמונים לבת הזוג שלכם ביתר קלות. בנוסף למרות כל הטענות האחרות, כאשר אתם מביאים ביד אתם שומרים על הבריאות שלכם – כך לפחות על פי המחקרים האחרונים. אלמנט נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא שאתם תרגישו הרבה יותר רגועים ונינוחים כאשר תביאו ביד. לכן אם אתם מרגישים עצבניים או לחוצים, תנסו להביא ביד ומיד לאחר מכן תוכלו לראות בתוצאות מרשימות בהחלט.
ישנן לא מעט סיבות אשר מצדיקות להביא ביד כמעט בכל יום, ולכן חשוב שתבינו גם איך להביא ביד בצורה נכונה כך שתמקסמו את כל החוויה שלכם.
אך מה קורה כאשר אינכם מצליחים להגיע למצב של זקפה? למצב כזה קוראים אין אונות, והוא נפוץ מאוד אצל גברים רבים. במצב כזה תוכלו להשתמש בתכשיר שנקרא “אקסטרה סייז” שמגיע בתור קרם למריחה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למרוח את הקרם על איבר המין שלכם, ובתוך כחצי שעה כבר תהיה לכם זקפה ותוכלו להביא ביד. הקרם מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי, והוא עשוי מחומרים טבעיים בלבד. כך שאין כל סכנה בשימוש בקרם, להפך הוא רק יסייע לכם להגיע למצב של זקפה ושל הנאה מרובה יותר במהלך הפעילות המינית.

ידיים באזיקים

DateMe

איך להזרים דם לפין

זרימת דם תקינה היא דבר חיוני מאוד לבריאות. הדם מכונה “נוזל החיים” ולא סתם. תפקידו הוא להוביל חמצן ורכיבי הזנה לכל תאי הגוף ולהעביר מהם

קרא עוד »

אוננות נשית

Girls Just Want to Have Fun”” מכריזה סינדי לאופר בלהיט המפורסם ואו-הו, כמה שהיא צודקת. לנשים כמו לגברים, יש יצרים מיניים, תשוקות, הנאות, צרכים וחשקים.

קרא עוד »

אוננות

אסור לדבר עליה, אבל כולם מבצעים אותה. היא טאבו, אבל נחשבת למאוד מומלצת. הדת, התרבות והחינוך שלנו לא רואים אותה בעין יפה, אבל היום כולם

קרא עוד »

איך לחזק את הזקפה

בעיות זקפה הפכו להיות בשנים האחרונות מנת חלקם של גברים רבים מכל הגילאים, כך שבהחלט צריך להתמודד עם הבעיה הזאת פנים מול פנים. לא פעם

קרא עוד »

איך מאוננים

איך לאונן? זוהי אולי אחת מהשאלות השכיחות ביותר בקרב בני נוער אשר נפגשים בפעם הראשונה עם המונח שנקרא אוננות. מדובר באחת מהדרכים היעילות ביותר להגיע

קרא עוד »

אוננות יתר

פעולת האוננות ברוב המקרים היא פעולה חיובית אשר יכולה לשחרר לא מעט לחצים ודחף מיני. כמעט כל רופא או איש מקצוע שתשאלו אותו יספר לכם

קרא עוד »