איך לגוון את חיי המין בזוגיות ארוכת טווח

כמים מאיתנו כבר אמרו, זוגיות מצריכה עבודה ותחזוקה. הלהבה בחדר המיטות קצת דעכה לאחרונה? אנו מזמינים אתכם להכיר שלל שיטות ודרכים, באמצעותן תוכלו לגרום לבני הזוג למתוח חיוך מאוזן לאוזן בחדר המיטות. בואו נדבר צעצועי מין, משחקי סקס ומה שביניהם.

לפני שאנחנו מדברים על זוגיות ארוכת טווח שגם מצריכה תחזוקה לאורך השנים, אנחנו רוצים להדגיש משהו חשוב. צעצועי מין לא נועדו אך ורק לזוגות וותיקים. למעשה, זוגות צעירים רבים משתמשים באביזרי מין שונים בכדי לתבל את הזוגיות כל פעם מחדש. באופן הזה, הזוגיות לעולם אינה נובלת בידיהם. אין ספק, אביזרי מין הם אופציה מעולה עבור זוגות צעירים, מבוגרים ואפילו עבור זוגות גיל הזהב. זהו, לאחר שהסרנו את זה מהדרך, בואו נדבר על אביזרי סקס שגורמים לחיוך להימתח רחב.

 

עד העונג הבא

חיי האהבה של כולנו צריכים תיבול מדי פעם. התיבול הזה מגיע בצורה של משחקי סקס ואביזרי מין, אביזרי סקס לגבר ולאישה, משחקי שליטה ועוד. אין ספק שלכל אחד מאיתנו יש את הדבר הקטן הזה ש”עושה לו את זה”. המטרה של בני הזוג שלנו? לגלות את אותו הדבר אשר מעלה חיוך על פנינו. אנחנו אישית ממליצים לדגול בכנות ולשתף את בני הזוג שלכם בהעדפותיכם השונות, אך כמובן שכל אחד בדרכו יבחר והרי שהיא מבורכת.

אם אתם מתביישים לספר על העדפותיכם המיניות לבני הזוג, תמיד אפשר לנסות להפתיע אותם עם צעצוע מין שרכשתם ללא ידיעתם. כך יוצא בעצם, שאתם לא חושפים את ההעדפות שלכם במילים, אלא פשוט רוכשים אביזרי סקס שמדברים בעד עצמם. בני הזוג אהבו? מצוין! לא? לא נורא, תמיד ניתן להחליף (אם לא השתמשתם באביזר כמובן).

זוג

 

כדאי לשחק משחקי שליטה וסקס בחדר המיטות?

אוקי, זו שאלה מאוד גדולה. ישנם המון סוגים של משחקי סקס והכול תלוי בסופו של דבר ביצירתיות שלכם. לא תמיד מומלץ להפתיע את בני הזוג במשחקי מין ללא ידיעתם, אך לפעמים ההפתעה היא חלק בלתי נפרד מהריגוש. בכל מקרה, ההמלצה היא לנסות להכיר את בני הזוג לפני שמציעים משחקי סקס או אפילו משחקי שליטה.

לא תמיד משחקים בחדר המיטות יהיו מקובלים על בני הזוג, מה שהופך את העניין למעט מורכב. אם אתם חוששים מהצעה של משחק מין כלשהוא, כדאי קודם כל לנסות לרכוש אביזרי סקס עדינים. הלך טוב? המשיכו הלאה למשחקי מין.

 

איך עוד אפשר לתבל את חיי האהבה?

בואו לרגע נעזוב את הנושא של אביזרי סקס, צעצועי מין ומשחקי סקס בחדר המיטות. מה לגבי איזה צימר מפנק? סעו לכם אל צפון הארץ, שם תוכלו למצוא צימרים SUPER מפנקים, כאלו שיגרמו לרומנטיקה להיות מורגשת בתוך שניות.

מזגו לכם כוס יין, כנסו אל הג’קוזי המחומם והביטו בנוף הנשקף מעבר לחלון הצימר שלכם. מומלץ!

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *