איך הטכנולוגיה של סונוביה תעזור ליצור סביבה ירוקה ובריאה יותר

אחת הבעיות הבוערות ביותר בעולם היום היא בעיית ההתחממות הגלובלית, שנובעת ישירות מכך שהמון תעשיות בימינו מזהמות את הסביבה. בין היתר מדובר בתעשיות כמו תעשיית הנפט, תעשיית הדלק, ותעשיית הטקסטיל, שעל אף שהיא נשמעת תמימה היא מזהמת מאוד בגלל שימוש בחומרים כימיים רבים באופן נרחב.

חברות רבות היום מנסות לפתח פטנטים חדשניים שייאבקו במגמת ההתחממות הגלובלית תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית וירוקה שתתרום בסופו של דבר לייצור סביבה בריאה יותר והפחתה בזיהום סביבתי.

אחת החברות הללו היא חברת סונוביה, שפרצה לחיינו ממש בשנה האחרונה על ידי ייצור והפצה של מסכות בד איכותיות להתמודדות עם נגיף הקורונה. במאמר זה יפורט איך הטכנולוגיה של סונוביה תעזור ליצור סביבה ירוקה ובריאה יותר.

 

חברת סונוביה: כל מה שלא ידעתם

חברת סונוביה מתמחה בעולם הטקסטיל ושמה לנגד עיניה את המטרה החשובה, להשתמש בטכנולוגיות לא מזהמות ולהיכנס באמצעותן לעולם הטקסטיל כך שתוכל להפוך אותו לפחות מזוהם. חברת סונוביה החלה בייצור מסכות בד איכותיות המגינות מפני התפשטות נגיף הקורונה, אך החברה ממש לא מתכוונת לעצור ולהסתפק בייצור הזה.

המטרה העיקרית שלה היא להמשיך ולהשתמש בטכנולוגיות ירוקות בתחומים נוספים הקשורים לעולמות הטקסטיל. אחת הטכנולוגיות שהחברה משתמשת בהן היא טכנולוגיית גלי קול.

 

איך אפשר להכניס טכנולוגיה ירוקה לעולם הטקסטיל

חברת סונוביה קנתה מאוניברסיטת בר אילן טכנולוגיית גלי קול חדשנית וירוקה, ובאמצעותה היא מייצרת מוצרי טקסטיל ירוקים יותר, המסייעים בשמירה על הסביבה. בדרך כלל, תחום הטקסטיל מערב בתוכו שימוש במזהמים רבים כגון חומרים כימיים הנספגים בבדים.

חברת סונוביה מאמינה שאפשר גם אחרת, והמטרה שלה היא להפיץ את הפטנט שלה בכל תחום הטקסטיל וכך להבטיח שהתחום יהפוך לירוק יותר ויותר ויתרום גם לבריאות שלנו ושל הסביבה.

 

השילוב המיוחד של טכנולוגיית גלי קול ועולם הטקסטיל מביא לנו בשורה חדשה

תחום הטקסטיל הוא תחום שלא השתנה והתחדש במשך שנים רבות, אך זה לא אומר שהמציאות הזו צריכה להישאר כמו שהיא. במקום להשלים עם כך שאנו חיים בעולם מזוהם, חברות כגון חברת סונוביה מנסות לפתח פטנטים חדשים ולחשוב על דרכים יצירתיות וחדשניות להפחית את הזיהום העולמי ולהביא לשיפור באיכות הסביבה, שיביא לבסוף גם לשיפור בבריאות שלנו.

אין ספק שחברת סונוביה נמצאת בדרך הנכונה, ומעבר למסכות בד לטובת התמודדות עם הקורונה, תצליח להיכנס לתחומים נוספים ולבצע בהם מהפכה של ממש.

 

לסיכום

אם לא נשמור על איכות הסביבה ההתחממות הגלובלית תמשיך להכות שורש ונסבול מבריאות לקויה ומסביבה לא בריאה. כדי להימנע מהמצב הזה, החליטה חברת סונוביה להרים את הכפפה ולנסות לפתח טכנולוגיה חדשנית שתשתלב בתעשיית הטקסטיל וכך תהפוך את התחום לירוק יותר, למען הבריאות של כולנו.

התחממות גלובלית

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *