אחוזי ההצלחה של שתלים

אחוזי ההצלחה של שתלים שמושתלים בפה נחשבים לגבוהים במיוחד ומתקרבים ל-95 אחוז, ההשתלות עוזרות למטופל להשתמש בחך בצורה מלאה ותקינה, מעניקות למטופל פה בריא ואסתטי ועוזרות לשפר את הביטחון העצמי.

 

באיזה נסיבות מומלץ לבצע השתלת שיניים?

ישנם מספר מקרים בהם מומלץ במיוחד לבצע השתלת שיניים, בעיקר במקרים בהם השיניים של המטופל נמצאות במצע כל כך רע שהן פוגעות בהתנהלות היום יומית של המטופל, כלומר כאשר קשה למטופל לאכול או לבצע שימוש תקין בשיניים.

גם במקרים פחות חמורים, למשל במקרה בו רק שן אחת או מספר שיניים קטן יחסית נפגע כדאי לבצע השתלת שיניים, בעיקר מסיבות אסתטיות, אף אחד לא אוהב לחייך בלי שיניים, במיוחד כשמדובר בשן קדמית יחסית

יש כמובן פתרונות אחרים, חלקם זולים יותר אך אף פיתרון לא מעניק את הנוחות ואת איכות החיים שמעניקה השתלת שיניים, פתרונות שהיו בעבר נפוצים כמו שיניים תותבות הניתנות לשליפה כמעט וחלפו מן העולם לטובת השתלות שיניים קבועות ויעילות יותר.

השתלים הדנטלים מעניקים למטופל תחושב טבעית ונינוחה שמדמה בצורה הטובה ביותר את המצב הטבעי של פה בריא ומלא שיניים, מעבר לאסתטיקה, הפתרון הזה הוא הנוח ביותר גם באכילה, בשתייה ובדיבור ולכן ההשתלות כל כך מומלצות.

 

איך זה עובד וכיצד ההשתלה יוצאת אל הפועל?

אמנם התוצאה הסופית אסתטית ביותר וניתן פעמים רבות לטעות ולחשוב שלמי שעבר השתלה יש שיניים טבעיות, אבל למעשה השתלים הם עצמם הם מעיין ברגים שמוחדרים לחך של המטופל, השתל עצמו לא נראה בצורה של שן והוא עשוי מתכת חזקה, לרוב טיטניום. השתל תופס את המקום של השורש של השן שנהרסה ונעקרה, כך השתל מוחדר בצורה יציבה ובטיחותית לתוך העצם ונשאר שם באופן מקובע,

לפני ההשתלה המטופל יעבור סדרה של בדיקות כדי לקבוע היכן יש לקבע כל שתל, השתלים שמותקנים דורשים התקנה מדוייקת כדי להבטיח שהשתל ייקלט בצורה הטובה ביותר, כדי לקבוע את המקום שבוע יוחדר השתל מומלץ לבצע צילום סי טי מיוחד שמתאים בדיוק להשתלות שיניים.

שיטות הצילום החדשניות, שמחליפות את שיטת הצילום הפנוראמית מאפשרת לרופא לאבחן בצורה קלה יותר ובדיוק גבוה מבעבר את הבעיה ואת המקום שבו יש להחדיר את השתל ולכן כדאי לבצע רק צילום סי טי.

 

היכן כדאי לבצע את ההשתלה?

מומלץ לבצע את השתלות השיניים רק אצל רופאי שיניים מומחים בתחום ההשתלות וכאלה שעובדים בשיטות המתקדמות והחדשניות ביותר, יש חשיבות אדירה למומחיות של רופא בתחום ההשתלות וחשוב לבצע מספר בדיקות לפני שמחליטים על הרופא שיבצע את ההשתלה.

אנו ממליצים במיוחד על פרופ’ אריאל בן-עמר שמבצע השתלות שיניים בתל אביב, לבן עמר יש ניסיון ארוך שנים בתחום והוא ביצע מאות השתלות מוצלחות.

שתל

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *