שיפור ביצועים במיטה בעזרת תכשיר קמגרה מקורי ללא מרשם רופא

לפי סקר שנערך בבריטניה, רק מעט יותר ממחצית מהזוגות הודו שהם מרוצים ממשך הזמן שלהם במיטה.

הסקר מגלה שבממוצע, סקס נמשך לא יותר מ-19 דקות, שמתוכן 10 דקות הן פורפליי, ו-9 דקות המין עצמו.

רוב הזוגות הודו שהם היו מעדיפים להעלות את הזמנים, ולקיים יחסי מין במשך 15 דקות לפחות.

אם הנתונים האלה גורמים לך לגיחוך קל כי אצלכם זה נמשך הרבה יותר זמן, תמשיך הלאה.

אם לא, למה שלא תנסה להשתמש בתכשיר קמגרה המקורי ללא מרשם רופא לצורך שיפור ביצועים במיטה?

 

קמגרה ג׳ל המקורי

רגע, אל תירתע מזה רק בגלל שקראת את המילה ״ג׳ל״. הכוונה היא לא לג׳ל למריחה, אלא לשקית קטנטנה וטעימה של ג׳ל למאכל. קמגרה ג׳ל משפיע בתוך 15 דקות, ומגיע ב-13 טעמים שונים (שוקולד, פירות ועוד). קמגרה מכיל חומר פעיל שגורם לזקפה ממושכת, ולהארכת זמן הסקס עד ל-6 שעות. שלא כמו ויאגרה, לא צריך מרשם רופא, ואפשר פשוט להזמין את המוצר ולהשתמש בו. תכשיר קמגרה המקורי לשיפור ביצועים במיטה מגיע עם שליח עד הבית בדיסקרטיות מוחלטת.

 

אתה לא לבד

בין 40 ל-70 אחוזים מהגברים חווים קשיים במיטה, אבל מתביישים ללכת לרופא ולדבר על זה. לפעמים מדובר בבעיה רפואית שרק רופא יכול לפתור, וההמלצה שלנו היא תמיד להיוועץ ברופא, אבל לפעמים גם פתרונות כמו קמגרה יעשו את העבודה בלי לצאת מהבית. וגם אם אתה סתם מתעניין, או כמו שכבר אמרנו- פשוט רוצה להאריך את משך הסקס, אנחנו ממליצים לנסות.

 

קמגרה – תופעות לוואי

תופעות הלוואי שעלולות להופיע אצל משתמשי קמגרה כוללות כאבי בטן, קלקול קיבה, סחרחורות, גודש באף, כאבי ראש וראייה מטושטשת. אם התכשיר גורם לאחת מתופעות הלוואי הללו מומלץ להפסיק את השימוש בו. כמו כן, יש להימנע משתיית אלכוהול עם השימוש בקמגרה. התכשיר לא מתאים לבעלי מחלות רקע: סרטן, אנמיה, רניטיס פיגמנטוזה ועקמומיות בפין, ולא לסובלים מאלרגיה לסילדנאפיל ציטראט.

 

תכשיר קמגרה מקורי ללא מרשם רופא – מחירים

התכשיר מגיע בשקיות קטנות לשימוש חד-פעמי. 7 שקיות קמגרה לשיפור ביצועים במיטה יעלו לך 149 ש״ח, וקנייה של כמות כפולה כבר תוזיל את המחיר ל-229 ש״ח במקום 298. אפשר לקנות גם בחבילות גדולות יותר, שהמשתלמת שבהן היא חבילה של 49 שקיות במחיר של 549 ש״ח בסך הכול.

 

כדורים

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *