רפואה סינית בבעיות מין – מאמר חובה לאוהבי הרפואה האלטרנטיבית

אין אונות היא בעיה שמזוהה אצל גברים רבים, לאין אונות גורמים רבים והן מתחלקים לבעיות פיזיולוגיות ולבעיות פסיכולוגיות אך כולן ניתנות לטיפול. הרפואה הסינית מציעה דרכי טיפול טבעיים אלטרנטיביים ללא צורך בשימוש בתרופות ובתוספים כימיים.

הרפואה הסינית הוכחה כמועילה לאנשים רבים בטיפול בבעיות רבות. כדאי שתדעו שלבעיות אין אונות ישנם סוגים רבים של דרכי טיפול ואתם רשאים לבחור את הדרך המתאימה לכם.

 

דרכים לטיפול בבעיות אין אונות

תרופות כימיות

המוכרת מכולן היא הויאגרה, הויאגרה היא תרופה שמשוקת ונמכרת שנים רבות והיא מוכרת לרובנו.

בויאגרה משתמשים כגלולה שניתנת דרך הפה, לאחר בין 30-40 דקות התרופה משפיעה וגורמת לזקפה חזקה לאורך זמן של כ4 שעות. על מנת לרכוש את התרופה אתם מחויבים במרשם רופא או פסיכיאטר. רבים מרגישים שהתהליך של קבלת המרשם הוא לא נעים ומביך ולכן נמנעים משימוש בתרופה.

 

תרופות טבעיות

קמגרה היא תרופה טבעית שניתנת בצורת קפסולת ג’ל במגוון טעמים. הקפסולה עשויה מחומרים טבעיים שעשויים מצמחים, גורמים לזקפה חזקה לאורך זמן ובנוסף מונעים שפיכה מוקדמת. אין צורך במרשם כדי לרכוש את הקמגרה ולכן קל יותר לרכוש את התרופה ואין צורך לעבור את התהליך של שיתוף הרופא או הפסיכיאטר בבעיה שלכם.

הקמגרה נוחה לשימוש יותר מכל תרופה אחרת כיוון שניתן לרכוש אותה דרך האינטרנט והיא תגיע לביתכם עם שליח. השימוש בה דומה לסוכריית מציצה כיון שהיא מגיעה בטעמים מיוחדים ומתוקים. השפעתה מהירה והיא נמשכת למשך זמן ארוך.

 

רפואה אלטרנטיבית

הרפואה האלטרנטיבית מציעה פתרונות לבעיות אין אונות. לפי הרפואה הסינית השפעה על זרימת הדם לאיבר תגרום לפתרון בעיות אין אונות. הטיפול לפי הרפואה הסינית מתחיל האבחון מקור הבעיה ולאחר מכן מגיע הפתרון.

ישנם דרכי טיפול כמו דיקור סיני, כוסות רוח, עיסוי שנועד להזרים את הדם לאיבר ועוד פתרונות רבים. יתרון גדול שיש לרפואה הסינית היא שאין בה תופעות לוואי והיא מתאימה לכל אדם.

 

לסיכום

גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות, מדובר בבעיה שכיחה שיש לה פתרון. ישנם דרכי טיפול רבים לבעיות אין אונות ושפיכה מוקדמת לכן אין סיבה שתוותרו על חיי מין בריאים ומהנים. הרפואה הסינית הוכיחה את עצמה כעוזרת לטיפול בבעיות רבות, גם לבעיות אין אונות יש פתרון ברפואה הסינית כמו כוסות רוח, עיסוי שנועד להזרמת הדם לאיבר, דיקור וכדומה.

תרופה נוספת שהיא פתרון טבע לבעיות אין אונות היא הקמגרה, תרופה טבעית שמופקת מצמחים הגורמים להחזרת הזקפה ולמניעת שפיכה מוקדמת. בשונה מתרופות כמו ויאגרה וסיאליס שהן תרופות כימיות בעלות תופעות לוואי שמחייבות מרשם רופא, הרפואה הסינית מתאימה לכל אדם ואין בה תופעות לוואי או צורך במרשם רופא.

 

גבר ויד אוחזת קונדום

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *