כל האמת בפרצוף: מה קורה כשקונים עוקבים לאינסטגרם של חנות סקס

מבחינה פסיכולוגית תופעת העדר גורמת לאנשים להצטרף לקבוצות מסוימות, לשנות דעות ולהיות עם הרוב.

האם התופעה עובדת גם לטובת כמות העוקבים של חנות סקס באינסטגרם? – התשובה במאמר!

 

מה יש לחנויות הסקס להציע באינסטגרם?

חנויות הסקס באינסטגרם מציעות לעוקבים שלהם בדפי הפרופיל חנות לאביזרי מין, תכנים העוסקים בזוגיות ובמיניות, טיפים, מוצרים וצעצועים לוהטים וקישור לאתרים שלהן למשלוחים דיסקרטיים. מבחינת תמונות תוכלו למצוא מגוון של ציוד ואביזרי מין והכל בגדר חוקי האינסטגרם האוסרים פורנוגרפיה ואלימות ברשת. לחנויות ישנם עוקבים אך לא מספיק. מכיוון שהרבה משתמשים מתביישים, חוששים מבני הזוג, אינם פתוחים מספיק וכד’ הם לא מוסיפים לחנויות הללו עוקב גם אם הם מאוד רוצים. לפיכך, מה יקרה אם חנויות הסקס יקנו את העוקבים? ואיך זה ישפיע על העוקבים הפוטנציאליים?

 

מה קורה שחנות סקס קונה עוקבים לאינסטגרם?

איך מעלים עוקבים באינסטגרם בדרך הקלה אם לא באמצעות קנייתם? בהשקעה מאוד נמוכה ניתן לקנות מספר גדול של עוקבים לחנות הסקס ולצפות לשינוי דרסטי בחשיפה לעוקבים הפוטנציאליים. איך זה קורה? נחזור לתופעת העדר. מבחינה פסיכולוגית כל אלו שמאוד רוצים לעקוב אחר חנות הסקס באינסטגרם אך לא מעיזים, יראו שלחנות יש אלפי עוקבים (הם לא יודעים שהעוקבים קנויים). הם רואים את הפופולריות ומבינים שאם כולם עוקבים אחר החנות גם הם יכולים ולמעשה מקבלים לגיטימציה חברתית על הרצונות שלהם. ומי מרוויח? – החנות! יתרה מכך, כאשר קונים עוקבים ולייקים בחבילה אחת האלגוריתם של האינסטגרם מודע לכך שיש אינטראקציה עם העוקבים ומעלה את חנות הסקס לדפי הפיד של משתמשים אחרים טבעיים שהופכים גם הם לעוקבים. אך האם כל העוקבים הקנויים משנים את התדמית של חנות הסקס? גם אם הם מזויפים?

 

העוקבים האמיתיים הם אלו שמשנים

על מנת שתהיה אינטראקציה שהאינסטגרם יזהה והעוקבים הפוטנציאלים יזהו שיש עוקבים רבים בעמוד העסקי, חשוב ביותר לקנות אך ורק עוקבים אמיתיים. כלומר, עוקבים הפעילים באינסטגרם עם חשבון אמיתי ותמונת פרופיל. במידה ואלו עוקבים מזויפים שכלל לא פעילים באינסטגרם, הקנייה תהיה לשווא, לא יהיה לה אפקט והשפעה על משתמשים אחרים והאינסטגרם לא יעלה את הפרסום של חנות הסקס לפיד של המשתמשים הפוטנציאליים.

 

איך קונים עוקבים אמיתיים?

ניתן למצוא באינטרנט אתרים המוכרים עוקבים אמיתיים עם ניסיון, וותק של שנים והמלצות רבות. אתרים אלו מעניקים על הקנייה אחריות ואף מייעצים על הכמות שתועיל לחנות כזו או אחרת למתג את עצמה בין אם היא בראשית הדרך ובין אם היא וותיקה. לסיכום, יש להקפיד לקנות רק עוקבים אמיתיים מחברה אמינה, לייצר תכנים מעניינים וסוחפים, לעשות שימוש בהאשטגים מתאימים וכך לצמוח ולמתג את החנות בהתאם לכמות העוקבים, וליהנות מחשיפה ושיווק נכון.

 

לוגו של אפליקציה

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *