עדשות מולטיפוקל איכותיות ובריאות לעין – כמה זה יעלה לכם?

בחירה של עדשות מולטיפוקל עשויה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשזה מגיע למחירים ועלויות.

לרוב, המחיר של עדשות מולטיפוקל גבוה יותר ממחירן של עדשות רגילות, אך בניגוד למה שרבים חושבים, ניתן למצוא עדשות מולטיפוקל איכותיות בטווח רחב מאוד של מחירים.

בשביל לעזור לכם להבין יותר טוב כיצד עובד התמחור של עדשות מולטיפוקל איכותיות ובריאותיות, סיכמנו עבורכם את המדריך הזה.

 

מה הן עדשות מולטיפוקל ומדוע הן יקרות יותר?

ראשית, נרצה להסביר מה הן בכלל עדשות מולטיפוקל ולמה הן משמשות. בגדול, עדשות מולטיפוקל הינן עדשות ראיה הנותנות מענה למספר טווחים שונים, בניגוד לעדשות ראייה רגילות המותאמות לטווחים ספציפיים. כך, במקום שאנשים הסובלים מקוצר ראייה לטווחים שונים יצטרכו להחליף בין מספר זוגות משקפיים עבור צרכים שונים, כגון בין קריאה לנהיגה, משקפיים עם עדשות מולטיפוקל למעשה מאגדות את כל הטווחים בעדשה אחת.

כיוון שהליך ייצור עדשות המולטיפוקל הוא מורכב יותר ומצריך מלאכת ליטוש מדויקת, מחיריהן של עדשות מסוג זה הינו ברוב המקרים גבוה יותר ממחיריהן של עדשות פשוטות. עם זאת, טווח המחירים עבור עדשות המולטיפוקל הוא רחב במיוחד, כשהמחירים נעים מ- 490 שקלים לעדשות הפשוטות ביותר ועד לאלפי שקלים לזוג עדשות חדשניות ומשוכללות. לחץ כאן בכדי לראות מחירון מפורט של עדשות מולטיפוקל.

 

מה ההבדלים בין עדשות מולטיפוקל יקרות לזולות?

לפני הכל, נרצה להבהיר שכל סוגי עדשות המולטיפוקל המוצעות לרכישה בארץ, גם הזולים ביותר, אינם מהווים שום סכנה לבריאות העיניים שלכם. אם כך, ממה למעשה נובעים ההבדלים העצומים במחירים בין העדשות השונות? ובכן, כמו בתחומים רבים נוספים, המחיר של עדשות המולטיפוקל מושפע ממספר גורמים, כשהבולטים ביניהם הינם איכות החומרים, טכנולוגיית הליטוש בה השתמש היצרן ליצירת העדשות וכמו כן, מותג העדשה.

 

אז כמה בעצם עדשות מולטיפוקל יעלו לכם?

  • טווח המחירים הזול (490 – 990 שקלים לזוג עדשות): עדשות המולטיפוקל המוצעות בטווח המחירים הזול ביותר, הנע בין כמה מאות שקלים עד לסכום של כאלף שקלים, נקראות עדשות Basic, כשההבדלים במחירים תלוי בעובי האינדקס, כלומר עובי העדשה עצמה. בעדשות מסוג זה, נמצא עדשות בתכנון צרפתי המכילות ציפויים נגד שריטות, הגנה מקרינה אולטרה סגולה וקרינה ממסכים, וכן ציפויים מסיליקון הידרופובי.
  • טווח המחירים הזול – בינוני (790 – 2000 שקלים): בטווח המחירים הזה ניתן למצוא מגוון רחב יותר של עדשות, כאשר רבות מן העדשות הללו כבר מלוטשות בטכנולוגיית ליטוש אחורי. מבין העדשות בטווח המחירים הזה, נמצא עדשות בייצור גרמני, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות יותר ומעבר חד יותר בין המוקדים, וכמובן שימוש בחומרי גלם איכותיים יותר.
  • טווח המחירים הבינוני – גבוה (2400 – 3500 שקלים): בטווח המחירים הזה נוכל למצוא כבר עדשות מיצרנים בעלי שם, כגון עדשות מולטיפוקל שמיר. גם כאן, ההבדל העיקרי הוא באיכות החומרים, טכנולוגיית הליטוש ומותג החברה.
  • טווח המחירים הגבוה (3500 שקלים ומעלה): בטווח המחירים היקר ביותר נוכל למצוא עדשות המיוצרות בשיא הטכנולוגיה של עולם האופטיקה ויצרנים בעלי שמות בין לאומיים כמו צייס. חשוב לציין שבנוסף לאיכות הייצור והחומרים, תשלמו לא מעט גם על מותג העדשה עצמו.

 

העין אדומה

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *