סיפורי סקס – למה אנשים קוראים אותם

זהו אחד הנושאים שיש בו הכי הרבה פרדוקסים ואמביוולנטיות.

מצד אחד אנחנו משתוקקים לסקס, רוצים אותו כל הזמן וחושבים אחד לקבל עוד.

מצד שני אנחנו נורא מפחדים לדבר על הנושא ולשתף את החוויות שלנו ממנו.

הגיע הזמן להודות באמת- כולנו אוהבים סקס, כולנו רוצים לשמוע ממנו וללמוד אחד מהשני ואחת מהשנייה.

אם אתם רוצים לדעת למה אנשים קוראים סיפורי סקס, הינה כמה סיבות והסברים.   

 

סקרנות הנובעת מחוסר

בפשטות, כולנו בעלי חיים. לכולנו יש תשוקות ומהווים ואנחנו רוצים לתת להם ביטוי. הרצון לקרוא סיפורי סקס מחרמנים לדוגמה נובע לפעמים מהצורך לעשות פנטזיית סקס כזו או אחרת שאנו לא מצליחים לממש. על ידי קריאת סיפור כלשהו נוכל “לממש” את הפנטזיה ולחיות את חיי הסקס שאנו לא מצליחים להשיג לעצמנו. לא סתם אנחנו מתעניינים בחיים של אנשים מוצלחים. זה נותן לנו תקווה או מייצר אצלנו משיכה.

 

משיכה מינית

הרבה פעמים זוגות אוהבים לנסות דברים חדשים במיטה כדי להחזיר את התשוקה או סתם כדי לפלפל קצת את העניינים. אנשים רבים מגיעים אלינו או מחפשים אחר סיפורי סקס בשביל לקל השראה ולהשתמש בסיפורים האלה בחדר המיטות הפרטי שלהם עם בן או בת זוגם. יש לא מעט סוגים של סקס ושל פנטזיות ולכן ככל שתקראו יותר סיפורים תוכלו ליצור לעצמכם חיי סקס מגוונים יותר

 

למה לא?

כמו שאנחנו קוראים על טקס האוסקר האחרון, כמו שאנחנו מסתכלים במדורי רכילות, אנחנו יכולים גם להתעניין בסיפורים מעניינים ומצחיקים לפעמים על חיי המיניות של אנשים אחרים. לפעמים יש סרטים וסדרות שהן הרבה יותר ארוטיות ומיניות מכל סיפור סקס שתוכלו לקרוא. סיפורי סקס טובים ואמיתיים יכולים גם לעזור לנו כחברה וכפרטים לקבל פרספקטיבה טובה יותר על חוויות דומות שקורות לרובנו בחדר המיטות וכך נוכל גם לדעת איך להתגבר על בעיות לדוגמה.

 

על הטאבו במילה סקס וחברותיה

התרגלנו לחשוב על המילה סקס ועל ההתנהלות הכללית עם הנושא הזה כדבר גס מאוד ואפילו סוטה. אך האמת היא שבחברות שונות בעולם (לדוגמה באוגנדה) יש שיח מאוד פתוח על סקס ועל חינוך מיני. ישנם לא מעט חברות שבהן יש מעין מלווה אישית שעוזרת לצעירים ללמוד איך לעשות סקס טוב יותר ולהגיע לסיפוק מיני. אם נשנה את תרבות השיח ונדע להבדיל בין לגיטימי לאסור, נוכל ליצור חברה שמתמודדת עם נושא הסקס בצורה בריא יותר ואפילו בטוחה יותר. שיח פתוח על סקס לא גורם ליותר מקרי אונס לדוגמה, אלא להיפך הוא מסדר את הנושא ומארגן אותו.

לסיכום כולנו בני אדם, לכולנו יש את הצרכים המיניים שלנו. אם אתם רוצים להעמיק עוד ולשמוע סיפורי סקס טובים אתה מוזמנים להיכנס לאתר שלנו. בהצלחה!

גבר ואישה

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *