מתנות רומנטיות לאישה החדשה שנכנסה לך לחיים

במידה ואתם בתחילתו של קשר רומנטי, בטח אתם מכירים את תחושת הפרפרים שמלווה בהתחלה. כולם מכירים ויודעים כי התקופה הזו תיגמר בסופו של יום, ותצטרכו לחזור למציאות ולעבוד על הקשר בכדי שיצליח. חושב לזכור שקשר דורש השקעה, ואין כמו מתנה רומנטית לבת הזוג כדי להביע רצון והשקעה. אז איזה דברים כדאי לרכוש לבת הזוג החדשה שנכנסה לכם לחיים? הרי לפניכם במאמר.

השקעה במתנה – לאו דווקא במחיר

השקעה במתנה לא חייבת להתבטא במחיר גבוה, השקעה מתבטאת בפרטים הקטנים ובחשיבה יצירתית, במקרה של זוגיות חדשה לפעמים זה לא קל, כי עדיין אין הכרות מעמיקה. הכלל החשוב והראשון זה לנסות “לאסוף” מידע על בת הזוג ולבחור מתנה שתתאים לה, עצם הניסיון מביא לבת הזוג תחושה “שרואים” אותה באופן ייחודי, אין ספק שאם תצליחו לתת לבת הזוג את התחושה הזו, זו בהחלט פתיחה טובה למערכת יחסים מוצלחת.

 

הפתיעו אותה

כשחושבים על הפתעה ישר חושבים על מסיבת הפתעה ששומרים בסוד במשך תקופה, לא כל הפתעה היא כזאת. העניין בלהפתיע זה לא ללכת על הברור מאליו, לפעמים זה בטיימינג מפתיע, לפעמים המתנה עצמה תהיה מפתיעה ולפעמים אפשר לעשות משהו שלחלוטין יוציאו אתכם מהכלים.

 

מתנות שישמחו אותה

מסיבת יום הולדת בקופסא – אם האישה שלכם לא מתלהבת ממסיבות הומות אדם, הפכו את המסיבה למתנה מושקעת ושם תבוא לידי ביטוי המסיבה הגדולה. יש כל כך הרבה מתנות שאפשר לקנות עבור נשים, אם תקפידו על אריזה יפה, ברכה מרגשת וטיימינג מפתיע, גם המתנה הכי בנאלית תרגש ותהפוך לחגיגה. ריכזנו עבורכם, הגברים שבינינו, כמה מתנות עבור בנות הזוג שלכן שאפשר להפוך לחגיגה בקופסא.

  • מארז יין וכל טוב – מספיק שתלכו לחנות יינות מובחרת, תבחרו יין מיוחד, בנוסף תקנו גם תוספת של סלסלת ממתקים, גבינות ייחודיות, מטבלים או ממרחים. אם תביאו מארז כזה בהפתעה, תשבו במרפסת ותיהנו מהמארז ביחד זה מספיק בכדי להפתיע ולרגש את בנות הזוג שלכם.
  • משהו יפה לבית – רוב הנשים אוהבות להשקיע בבית, כל אחת בסגנון שונה ובדברים שונים, גם אם זו התחלה, נסו להבין מה הדברים שישמחו את האישה שלצידכם, זה ייתן לה תחושה שאתם רואים את הדברים שחשובים לה ואת ההעדפות האסתטיות שלה. לא משנה אם לא תצליחו לקלוע בול לטעם שלה, זה יתן לה תחושה טובה ונעימה ותמיד אפשר להביא פתק החלפה.
  • טיול רומנטי – טיול לא חייב להיות רק בחו”ל או למשך כמה ימים, ממספיק ביציאה מהשגרה למקום אחר, ותוכנית שתהפוך את הטיול לרומנטי יותר ובעל אופי זוגי. זה יכול להיות מקום חדש שלא הייתם בו ומעניין את שניכם, לינה במקום מעניין ומפנק או אפילו יציאה לטיול בעיר אחרת

 

לסיכום

זוגיות בתחילת דרכה היא דבר שצריך להשקיע בו, זכרו תמיד – לשמח את בת הזוג זה לא עניין מסובך, אל תיבהלו מזה. ראינו במאמר שאפקט ההפתעה והשקעה בפרטים הקטנים הם סוד ההצלחה כאן וזה לא חייב להיות כרוך בהשקעה מטורפת. אז יאללה צאו לדרך והשקיעו.

מתוקים

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *