מוצרים שיגרמו לכם ליהנות יותר מסקס

הסקס שלכם מתחיל לשעמם אתכם? רוצים ליהנות יותר מהסקס שלכם? מעוניינים לגוון במיטה? ריכזנו עבורכם כמה מוצרים שיגרמו לסקס שלכם להיות מהנה יותר בצורה משמעותית.

 

ויברטורים – לא רק לאחת

אין אישה שלא בירכה את ההמצאה הנפלאה שנקראת ויברטורים. ויברטורים הפכו לחברים הצמודים והטובים ביותר של כל אישה שרוצה לענג את עצמה בצורה המושלמת. זה אומנם נחשב למוצר אישי עבור נשים שדווקא לא עושות סקס, אך תתפלאו לדעת שהוא יכול לגוון בצורה משמעותית את הסקס שלכם. ראשית, תמיד טוב יותר שהפרטנרית שלכם תהיה מגורה לפני שאתם מתחילים לשכב. תוכלו להיעזר בוויברטור על מנת לענג אותה לפני שאתם מתחילים, כסוג של חימום או משחק מקדים. כמו כן, תוכלו לשלב את הוויברטור בזמן האקט המיני עצמו למשל בעת אקט אוראלי. כך תוכלו לענג את הפרטנרית שלכם בזמן שהיא מעניקה לכם עונג אוראלי. בנוסף תוכלו למצוא ויברטור זוגי. מדובר בוויברטור קטן יותר אשר נכנס לווגינה ומאפשר גם לכם לחדור במקביל וכך תוכלו שניכם להנות מהרטט. אין ספק שהוויברטור הוא התוספת המושלמת להגברת העונג המיני.

 

המוצר הרוטט והלוהט – טבעות רטט

טבעות רטט הן מוצר הדומה מאוד לוויברטור, ובדומה לוויברטור הן מגבירות את העונג באמצעות גליי רטט שהן מייצרות. ההבדל בין ויברטור לטבעת רטט, הוא שהטבעת היא לבישה. הטבעת אמורה להתלבש על הפין והזוג יכול להנות מהרטט תוך כדי החדירה. כך שיוצא שבניגוד לוויברטור זוגי רגיל, הטבעת מקיפה את הפין מכל צדדיו ברטט ומגבירה את העונג של שני הפרטנרים בעת קיום היחסים. הטבעת מעוצבת באופן שבו היא נושקת לנקודת ה-G הווגינלית של האישה, כך שהיא מדויקת גם עבור נשים. הטבעת מחזקת את הזקפה וכן מעכבת את השפיכה, כך שהסקס יכול להימשך לזמן רב יותר. תוכלו למצוא מגוון רחב של טבעות רטט הבאות עם פיצ’רים נוספים כמו למשל טבעת רטט עם תוספת אוזניים אשר נוגעות בדגדגן בזמן הרטט ומגבירות את העונג, טבעת רטט היוצרת עונג גם על פי הטבעת, ועוד.

 

מוצרים שיעזרו לכם לשלוט יותר בפרטנר שלכם

משחקי שליטה הפכו לפטיש נפוץ ואחד מהלוהטים ביותר. זוגות רבים בוחרים לשלב משחקי שליטה במהלך החוויה המינית שלהם על מנת לגוון את חיי הסקס שלהם. מדובר במשחק מקדים בו אחד מהפרטנרים נותן לפרטנר השני לשלוט בו בצורה מלאה. תוכלו למצוא מוצרים נלווים רבים למשחקי השליטה שלכם כמו למשל – אזיקים, חבלים לקשירה ייחודית, שוט להצלפה, מחסום לפה, כיסוי עיניים, כיסוי פנים ותלבושות פטיש סקסיות במיוחד. המשחקים יכולים גם לחזק את האמון שלכם אחד בשנייה ולחזק את הקשר שלכם, מעבר לכך שהם סקסים ביותר. אז גם אם אתם חושבים שאתם פחות בקטע של זה, כדאי לנסות.

שוט

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *