מהן הדרכים הנפוצות ביותר להיכרויות בגיל 50

עולם ההיכרויות פתח את דלתותיו לאוכלוסייה מבוגרת בגילאי חמישים כר לפני שנים רבות. נראה שהגישה בישראל לגבי פרק ב’, הכרויות בגיל מאוחר והחופש המיני לאוכלוסייה מבוגרת מתחיל לעמוד בקצב של שאר העולם. אין בושה בלהתנסות ולטעות, אין בושה בלרצות להכיר ולחפש את החצי השני, ואין בושה לנסות את זה בדרכים מגוונות. אם מותר לצעירים, למה לא למבוגרים?

 

עולם האונליין

מעבר לאפליקציות ומעבר למשחקי התאמות כמו טינדר, עולם האונליין ואתרי ההיכרויות הוא יותר מתאים ואקסקלוסיבי. הכרויות לבני 50 יכול להיתפס כנושא שעדיין קיימת בו בושה או נבוכות מסוימת, ואתרי ההיכרויות ברשת ולאו דווקא אפליקציות ההיכרויות מהוות סביבה בטוחה ונוחה יותר לאנשים בגיל 50 להכיר אחד את השנייה.

 

ללכת לבאר

כשלא רוצים להיעזר ביתרונות הרבים שיש לרשת להציע, אפשר להיצמד לעולם האנלוגי וההזדמנויות שהוא מזמן לנו מעבר לכל פינה. יש בארים ומועדונים ידועים, שהאוכלוסייה פוקדת אותם היא בהתאם לטווח גילאים מסוים. שוב, ייתכן ומבוגרים שנחשפים לעולם זה ייגשו אליו במידה מסוימת של בושה, אך ההפך הוא הנכון! מקומות ציבוריים אלו רק מוכיחים שהצורך במציאת אהבה או הרצון להכיר ולפגוש בברים ונשים בגיל מבוגר הוא ההנחה הרווחת ללא  מעט אנשים. צרת רבים חצי נחמה.

 

רשתות חברתיות

כמו ילדים בתיכון ורבים וטובים, הרשתות החברתיות מאפשרות לנו להכיר לעומק נשים וגברים מבלי לפגוש אותם בכלל. למשל, פייסבוק תוכל לשמש כל אחד בחיפוש וזיהוי גברים או נשים שמצאו חן בעיניהם\ן דרך פוסטים של אנשים וחברים משותפים. חלק מסיפורי ההיכרויות הרומנטיים ביותר התחילו בפייסבוק, וגם כאן יש עניין של תפיסה – זה מוזר להכיר בפייסבוק, זה לא נוח, זה מביך. אין מה לעשות, העולם הווירטואלי קיים כבר מעל לחמישה עשר שנים במלוא עוצמתו, עד כדי כל שהוא יקום המקביל לעולם שלנו.

 

השדכן הטלפוני

מי היה מאמין שהפטנט “עתיק הימים” הזה עדיין יעבוד ויתפקד במלוא עוצמתו. כשחושבים על זה, זה רק הגיוני. אנשים מעל גיל 50 גדלו על סיפורים של שדכנים טלפוניים. זה היה נפוץ וקיים כמו טינדר ו – ok cupid, אז הגיוני שאנשים בגיל מבוגר יפנו לאמצעי השידוך כפי שהם זוכרים ומכירים אותו.

 

בלי חשומה

אין מה לעשות, צריך להוציא מהלקסיקון שלנו, לא משנה מהו הגיל, את המונח הזה ‘בושה’. בותר לכל אדם בכל גיל להזדקק, לרצות ולפלל לאהבה. זוגיות היא היכולת של שתי אנשים להתקיים ביחד, לחלוק רגשות, לחלוק חיים ולהתפתח ביחד בהדדיות. לקוראינו מעל גיל 50 – תעשו מה שאתם רוצים!

אתרי ההיכרויות לגיל שלכם הם דרך נהדרת, בטוחה ופרטית לנסות להכיר, לחפש ואולי לגלות את החצי השני שכל כך חיפשתם. אתרים אלו מאוד אינטראקטיביים ומאוד קלים לתפעול. היכרות נעימה!

תאריך בגיל 50

 

 

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *