כפות רגליים יפות זה הכי סקסי – 4 טיפולים שיהפכו את כף הרגל שלך לסקסית

כפות רגליים מזוהות יותר ויותר כאיבר סקסי המושך תשומת לב. גילינו את כפות הרגליים ואנחנו רוצים עוד מהן! אם אתם חוששים שכפות הרגליים שלכם לא הכי יפות שהן יכולות להיות – זה המאמר בשבילכם.

 

מה שקורה אצל הפודיאטור

ישנן בעיות שלא ניתן למנוע על ידי תחזוקה בלבד. לסובלים מבעיות כמו הלוקס ואלגוס (עצמות בולטות) יש לפנות לרופא פודיאטור מומחה אשר יציע לכם טיפול שמותאם במיוחד לכם. אולם גם בעיות כמו ציפורן חודרנית ופטרת הציפורניים עשויות להגיע לחדר הטיפולים של ד”ר אנדי קרף במידה ולא יקבלו טיפול מתאים קודם לכן. הנה כמה טיפולים שהם בגדר חובה לשמירה על כפות רגליים בריאות ויפות.

 

  1. טיפול בפטרת

טיפול בפטרת הציפורניים הוא אמנם תהליך ארוך ולעתים מייגע הנע בין מספר חודשים לשנה, אך חשוב לא להזניח ולטפל מהר ככל הניתן מאחר והפטרת, במידה ונותרת לא מטופלת, עשויה להתפשט. כך תמצאו את עצמכם עם בעיה גדולה יותר ואפילו פחות אסתטית ככל שתחכו יותר. במידה ויש לכם פטרת לא מטופלת, אל תתעצלו ותפנו לטיפול בהקדם. מומלץ להתייעץ עם רופא שכן הטיפולים נעים בין משחה, לק טיפולי ואפילו כדורים.

 

  2. שיוף ציפורניים

שיוף תדיר של ציפורני הרגליים בשילוב שמירת הציפורניים קצרות יועיל לסובלים מפטרת הציפורניים ויצמצם את סיכויי הפטרת לשוב בעתיד. גם במידה ואתם כבר סובלים מפטרת עיקשת, שיוף יועיל לטיפול בה מאחר והקרמים השונים שנועדו לטיפול בפטרת הציפורניים לא תמיד חודרים לשורש הציפורן כראוי. שיוף הציפורן ישפר את יכולת הקרם הטיפולי לחדור לשורש הציפורן ולהעלים את הפטרת במהירות.

 

  3. שיוף כף הרגל

גם את כף הרגל מומלץ לשייף בקביעות ובהתאם לצורך. מעבר לכך שסדקים ועור קשה בכף הרגל אינם אסתטיים או מזמינים, חתכים וסדקים בעור כף הרגל הופכים אותה לכר פורה לזיהומים ופטריות נוספות. חשוב לזכור כי פטריות בכף הרגל עשויות להוביל להתפתחות פטריות גם בציפורניים ולהיפך. לכן חשוב לשמור על כף הרגל כולה על מנת להימנע מפטריות מכל הסוגים והצורות.

 

  4. לחות

בדיוק כמו הפנים שלנו, גם הרגליים זקוקות לתוספת לחות שניתן לקבל בצורות שונות. מומלץ להשתמש בקרם המכיל חומרים שמסייעים גם בפעולות טיפוליות. תמצית עלי זית לדוגמה, מזינה את העור, מסייעת לחיזוק המערכת החיסונית וידועה בשל יכולתה להשמיד חיידקים, וירוסים ופטריות כך שמומלץ לשלב בשגרה השוטפת שימוש בקרם המכיל תמצית עלי זית, במיוחד לאלה הסובלים מפטריות.

 

סיכום

למראה כף רגל בריאה וסקסית שווה לדבוק בשגרת טיפולים ביתית של כפות הרגליים הכוללת טיפול בפטריות מיד כשאלה מופיעות, שיוף הציפורניים ועור הרגל עצמו ושמירה על לחות הרגל והזנתה. כל אלה יבטיחו שתפגשו את הפודיאטור רק כשאתם באמת צריכים, וישמרו על הרגליים שלכם מהממות.

רגליים סקסיות

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *