האם מותר לחצות כדור ויאגרה?

וודי אלן אמר “אני לא יודע מה השאלה, אבל מין הוא ללא ספק התשובה”. האמירה הזו קולעת למקומו של הסקס בחיינו: עם עצמנו או במסגרת מערכת יחסים, בקולנוע בפרסומות ובפנטזיות, אנרגיה מינית היא כוח מניע ומפעיל, המאפשר יחסי קירבה ואינטימיות בין אנשים וכמובן מסב להם הנאה ואושר. למרות מרכזיותו של המין בחברה ובהוויה האנושית, גברים רבים סובלים מקשיים בתפקוד המיני שלא מאפשרים להם לממש את מלוא הפוטנציאל הגופני והנפשי הטמון בחוויה המינית שלהם ולהנות מסקס כפי שהיו רוצים אך גם זה סיפור יקר לכן הרבה מהאנשים מחפשים לחצות כדור ויאגרה על מנת להוזיל עלויות.

 

מי משתמש בויאגרה?

לפי המיתוסים הנפוצים, רק גברים מבוגרים סובלים מבעיות באיכות ובחוזק הזיקפה שלהם, אך האמת מורכבת יותר. למרות העובדה שהשימוש השכיח ביותר נמצא אצל גברים מעל גיל 60, גם רבע מהצעירים באמצע שנות ה30 לחייהם סובלים מהפרעת שונות בזיקפה. כמעט מיותר לציין כי להפרעות אלו השלכות על הדימוי העצמי, המצב הנפשי והיכולת לקיים זוגיות. למרות השכיחות הגבוהה וההשלכות של הקשיים בקיום יחסי מין, עד להמצאת הויאגרה בעיות אין אונות נחשבו למצב מביך מעט ולא לבעיה רפואית הדורשת טיפול, ומעטים הגברים שפנו לרופא בחיפוש אחר מענה לבעייתם. עם הגעת הויאגרה לשוק, אי שם בסוף שנות ה90 של המאה הקודמת, עלתה המודעות לבעייה ואיתה אחוז הפניות לרופאים ולטיפולים בנושא.

 

סיפורה של תרופה

כמו פריצות דרך מדעיות אחרות, הויאגרה התגלתה במקרה. בתחילת פיתוחה, הויאגרה נועדה למנוע ולטפל בבעיות לב, והזיקפה שעליה דיווחו הנסיינים בתרופה נחשבה כתופעת לוואי מפתיעה. תוך פרק זמן קצר הבינו החוקרים כי יש בידם פתרון לבעיה ממנה סובלים למעלה מ80 אחוזים מהגברים בשלב כלשהו של חייהם, והחלו לפעול ליצירה ושיווק של הכדור הכחול המוכר לנו כיום.

איך עובדת הויאגרה?

פעולתה של הויאגרה מתבססת על הרחבת כלי הדם והרפיית השרירים החלקים היוצרים לעיתים מחסום פיזיולוגי להגעה לזיקפה. באמצעות הרחבת כלי הדם מתאפשרת זרימה של דם רב יותר אל הפין, דבר המאפשר זיקפה קשה ויציבה לאורך זמן רב – עד ל4 שעות. השפעת הויאגרה מתחילה כחצי שעה לאחר נטילת הכדור, למרות שנטילתו ביחד עם אוכל או עם אלכוהול עשויה להאט את ההשפעה, ויכולה להיות אפקטיבית עד ל24 שעות מרגע הנטילה.
הויאגרה נחשבת לתרופה יעילה בעלת תופעות לוואי מועטות. גם כאשר התרופה אינה פועלת כמצופה, לרוב מדובר בשימוש לא נכון בתרופה. בין הטעויות הנפוצות בלקיחת התרופה ניתן למנות את נטילת הכדור בסמוך לאכילה, ניסיון להגיע לזיקפה מוקדם מדי לאחר נטילת הכדור, או ציפייה לזיקפה ללא כל גירוי מיני. טעות נפוצה אחרת הינה נטילת מינון נמוך מדי שאינו מאפשר שיפור משמעותי באיכות הזיקפה.

לחצות כדור ויאגרה או לא לחצות?

גברים רבים חוצים את כדורי הויאגרה כדי לשלוט במינון התרופה ולהתנסות בנטילתה במינונים שונים לפני ההתחייבות למינון מלא, וזאת למרות שכדורי הויאגרה ניתנים להשגה במינונים שונים: 25 מ”ג, 50 מ”ג, 75 מ”ג ו-100 מ”ג. באופן עקרוני, אין לחצות כדור שמגיע ללא פס חציה שהוטבע בו על ידי היצרן. מעבר לכך, הניסיון מראה כי לרוב הגברים דרוש מינון של 100 מ”ג כדי להינות ממלוא האפקט של הכדור.
כיוון שממילא מומלץ להתייעץ עם רופא טרם תחילת הטיפול בויאגרה ולשלול הפרעות העשויות להיות מסוכנות בשילוב עם נטילת התרופה,עדיף להתייעץ בהזדמנות זו עם גם לגבי המינון הנדרש עם הרופא ולהתאים בעזרתו את המינון, על פני להתנסות באופן עצמאי במינונים שונים של הכדור. אומנם, גברים רבים טוענים כי הם חוצים את הכדור ללא תופעות לוואי, אך אין יתרון בחציית הכדור באופן עצמאי על פני קנייה של כדור במינון קטן יותר מלכתחילה.

במקום לחצות כדור ויאגרה גשו לטיפול אלטרנטיבי

לגברים המעדיפים להימנע משימוש בויאגרה או לצמצם את השימוש בה, מוצעים מגוון של תחליפים טבעיים התורמים להגברת האון הגברי. יעילותם של תחליפים אלו גבוהה, והם אינם דורשים מרשם רופא ואינם גורמים לתופעות לוואי. אחד התחליפים הנפוצים ביותר הוא היגואר און – כדור המיוצר מחומרים טבעיים ומצמחי מרפא הידועים ביכולתם לחזק את החשק המיני, להגדיל את רמת הטסטוסטורון ואת עוצמת ואורך הזיקפה.

לחצות כדור ויאגרה

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ויאגרה טבעית

ככל שעוברות השנים ואנחנו מתבגרים יותר ויותר גברים מבינים שחיי המין שלהם לא דומים למה שהם היו בעבר. אם בעבר מרבית היום הם בילו במחשבה

קרא עוד »

ויאגרה ללא מרשם

נתחיל מהסוף, אחרי שבדקנו את כל האיטרנט עבורכם, באתר טבע פלז’ר תוכלו למצוא ויאגרה ללא מרשם שאשכרה עובדת! חפשו את המוצר “סופר מן”, הוא עובד

קרא עוד »