3 דברים קטנים שיעשו שינוי גדול בחיי המין שלכם

חכם סיני אמר פעם שדברים גדולים לא תמיד עושים שינוי גדול בחיי המין. דברים קטנים לעומת זאת, יכולים להביא לשינוי גדול מאוד. כששמענו על האמרה החשובה הזו, הבנו שיש פה משהו גדול (או בעצם קטן) שצריך לראות אור והישמע באוזני רבים. לכן, עצרנו את שטף כתיבת המדריכים שלנו שעוסקים בכלל בנושאים אחרים והחלטנו להתמקד לרגע בדברים שישנו את חיי המין שלכם. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

המדריך שאתם קוראים זה עתה נכתב תוך סיוע מצד גורמים שיודעים דבר או שניים על יחסי מין. אלו אנשים שעוסקים בתחום באופן מעמיק. מדובר ביועצי מיניות וזוגיות. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שמתמקדת בנושא ובו ביקשנו לקבל סיוע מצד מי שמכירים את המשפט העתיק של החכם הסיני. כמובן שלא ציינו באיזה משפט מדובר, פשוט כי רצינו לקבל פניות מצד יודעי דבר. פנו אלינו כמה מעטים שהבינו למה אנו מתכוונים ואמרו שיש להם את המידע המעמיק אודות 3 הדברים הקטנים שעושים שינוי גדול בחיי מין של רבים שמודעים אליהם. ביקשנו מהם כמובן להתלוות אלינו בכתיבת המדריך וזו ההזדמנות להודות להם על כך שבחרו לעשות זאת.

 

תכירו את הדבר הקטן ה – 1 שיעשה שינוי גדול בחיי המין שלכם: הלבשה תחתונה

הפסקה הזו לא פונה אך ורק לנשים. שכן, גם גברים צריכים להשקיע בהלבשה התחתונה שלהם. שכן, גברים שבוחרים בתחתונים צמודים וסקסיים או בתחתונים אכילים יכולים להביא לעוררות מינית בקרב האישה שלהם בקלות רבה בהשוואה לאלו שבוחרים בוקסר אקראי מהארון. נשים כמובן צריכות להשקיע ברכישה של כותנות לילה איכותיות. אלו שסייעו בכתיבת המדריך ציינו כי עדיף לבחור כותונת שקופה בצבעים הבאים:

  • שחור
  • אדום
  • לבן

 

תכירו את הדבר הקטן ה – 2 שיעשה שינוי גדול בחיי המין שלכם: אביזר רטט

האביזר המדובר יכול להיראות לכם כקטן למדי ולא הכרחי, אבל האמת רחוקה מכך. שכן, לאביזר הקטן יש כוח גדול ואם תשתמשו בו בתבונה – אתם תוכלו להעלות את היחסים שלכם מ – 0 ל – 100 בכמה רגעים קצרים במיוחד.

 

תכירו את הדבר הקטן ה – 3 שיעשה שינוי גדול בחיי המין שלכם: קצפת ומתוקים

אי אפשר לכתוב מדריך על הדברים הקטנים שיעשו שינוי גדול בחיי המין שלכם מבלי לציין בפניכם את המתוקים שמשדרגים הכול. אתם יכולים לבחור את המתוקים האהובים עליכם ולהניח אותם במקומות מעניינים על הגוף של הפרטנר או הפרטנרית שלכם. ניתן לבחור בקצפת, דובדבנים, שוקולד מומס או כל מתוק אחר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 3 הדברים הקטנים שיעשו שינוי גדול בחיי המין שלכם. כעת, כשאתם יודעים מהם, נותר לכם רק להשיג אותם ולבדוק את השינוי מקרוב.

זוג

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *