בשר עשוי היטב – האם זה בריא לאדם

כל אחד מאיתנו אוהב את הבשר שלו עשוי במידות שונות.

יש את מי שאוהבים מדיום וול, יש את מי שמעדיפים וול דאן בשביל לא לראות אפילו טיפה של צבע אדום, ויש את מי שאוהבים את הבשר שלהם מדיום רר – כדי להרגיש את העסיסיות במלואה. כדאי להבין שבשר עשוי היטב הוא חווית אכילה יוצאת דופן, ולכן כדאי לדעת איך להגיע לכל דרגת צלייה בצורה המושלמת.

 

בשר עשוי היטב – כל אחד וההגדרות שלו

מי שאוהבים את הבשר שלהם עשוי יותר, יטענו שבשר עשוי היטב הוא בשר שצלוי יותר, ואילו מי שאוהבים את הבשר שלהם עשוי פחות – יטענו שבשר עשוי היטב הוא בשר שנעשתה עליו עבודת צלייה מינימלית ביותר.

כדי להצליח להגיע לדרגות הצלייה השונות, הסוד טמון בעצם במכשיר הצלייה שבו תשתמשו – וכדאי להכיר את כל האפשרויות שעומדות בפניכם.

 

מה יותר בריא – גריל גז? גריל פחמים? מעשנה?

אז כדי להגיש בשר עשוי היטב צריך להבין במה כדאי להשתמש.

קיימים שלושה סוגי מכשירים בולטים בשוק שמאפשרים צלייה או בישול של בשר – גריל גז, גריל פחמים או מעשנה. שלושת סוגי הכלים האלו מכילים תכונות שיכולות להפוך את הבשר שלכם למושלם, רק צריך להבין איך משתמשים בהם בצורה שתפיק מהם את המיטב.

בנוסף, הפיתוחים השונים הביאו את המכשירים האלו ליכולות מתקדמות במיוחד, עם כמה וכמה תכניות ושיטות צלייה שונות שמתאפשרות בזמן השימוש בהם, עם שילוב בין צלייה, בישול ואידוי וטכניקות נוספות שאותן אתם יכולים ללמוד תוך כדי השימוש.

ומבחינת בריאות? גריל גז נמצא במקום ה – 1. אחריו נמצאת המעשנה במקום השני. ובמקום השלישי והאחרון – גריל פחמים.

 

היופי והשינויים הקוסמטיים של בשר עשוי היטב

אז ככל שהבשר ייצלה יותר ויישאר למשך זמן ממושך יותר על האש, כך ישתנו גם המעטפת שלו, הצבעים שלו, המרקם שלו ורמת העסיסיות שלו. ככל שהבשר נא יותר, כך צבעו יהיה אדום יותר ורמת העסיסיות שלו תהיה גבוהה יותר.

ככל שדרגת הצלייה תעלה, כך צבע הבשר יהפוך חום יותר והוא יהפוך פחות ופחות עסיסי. בדרגות צלייה נמוכות המעטפת תישאר חומה ואילו המרכז ישאר אדום, ואילו בדרגות צלייה גבוהות גם המעטפת וגם המרכז יהפכו חומים.

 

בשר עשוי היטב עם הגרילים של המותג וובר

כשמדברים על עולם צליית הבשר אי אפשר שלא לדבר על המותג וובר. המותג משווק בארץ מגוון ענק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות ומוצרים משלימים, שיכולים להפוך את חווית העל האש שלכם לחוויה לא פחות ממרהיבה.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס אל אתר המותג עוד היום ולגלוש בין היצע המוצרים השונים, תוך חשיבה על מי מהם הכי מתאים לכם באופן אישי. באתר תוכלו להתרשם גם מהתכונות של כל מכשיר ומכשיר, מהגודל וכמובן גם לקבל את המחיר עבור כל אחד מהם. בחרו מנגל גז שיתאים לכם.

 

גריל פחמים דולק

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *