איך יוגה יכולה לתרום לחיי המין שלך

היוגה הפכה לספורט פופולרי במיוחד בשנים האחרונות, אשר תורם ליצירת גוף חטוב ולתחושה פנימית של עילוי ושלווה.

מתאמנים רבים מעידים שמאז שהתחילו לעשות יוגה, הם מרגישים שהביטחון העצמי שלהם עלה ושחלה תפנית חיובית בדימוי העצמי, בדגש על המישור המיני.

כחלק מהעניין, תרגול של יוגה תורם רבות לחיי המין- הן במישור הרגשי והן במישור הגופני.

תוהים איך יוגה יכולה לתרום לחיי המין שלכם? בדקנו כדי לספר.

 

מאימוני היוגה לחדר המיטות

כאמור, אימוני היוגה משפיעים על גוף האדם בשני מישורים, שבסופם תורמים גם לחיי המין:

  • המישור האישי– תרגילי היוגה משפרים את התחושה הכללית שבפנים. מעבר לכך, מדובר בתרגילים מאוד תנועתיים ומקומרים, כך שיש הרבה מקום להבלטת איברים. התנועתיות הזו מביאה לחיבור ממשי שנוצר בין הנפש לגוף, כך שנוצר מעין תיאום מושלם שיכול לבוא לידי ביטוי גם במהלך קיום יחסי המין.
  • המישור הגופני- תרגילי היוגה תורמים לחיזוק השרירים וכתוצאה מכך גם הדימוי העצמי מתחזק (מרגישים יפים וחטובים יותר).

כל אלו תורמים למתאמן בפן הרגשי, כך שהאימונים יכולים לגרום לו להרגיש סקסי יותר ובטוח יותר בגוף שלו ובהווייה שלו בשעה שהוא מקיים יחסי מין.

 

שילוב של יוגה עם מוצרים טבעיים לשיפור חיי המין

למי שסובל מדימוי עצמי נמוך, או לחלופין לא נהנה מתפקודו המיני בשעת קיום יחסי המין, ניתן לשלב את אימוני היוגה עם מוצרים טבעיים שמטרתם היא שיפור חיי המין. בחנויות כמו טבע פלז'ר ניתן למצוא שלל סוגים של חומרים שמסייעים בהתמודדות עם בעיות באון הגברי. השילוב של השניים עשוי לתרום משמעותית לחיי המין שלכם, כך שתרגישו הכי בנוח שאפשר ושתהנו מהביצועים במיטה.

 

תרגילי יוגה לשיפור חיי המין

ישנם שלושה סוגים של תרגילי יוגה, אשר מסייעים משמעותית בשיפור חיי המין:

 

  1. עמידת נר

כשמבצעים עמידת נר, מפנים את כלל האנרגיות והלחצים הקיימים בגוף לחלק העליון שלו. על פי תורת היוגה, הגוף מתרוקן מכל הדחפים ומתפנה רשמית לקיים יחסי מין מתוך אהבה.

 

  1. מדיטציה

במדיטציה מפעילים את הדמיון, מתמקדים באנרגיות שבגוף ובניתובן בין החלקים השונים שבו תוך תרגול נשימות. את המדיטציה עושים כשיושבים על רצפה או על כיסא בעיניים עצומות. ההשפעה נמדדת כאשר מנתבים את הדחפים המיניים לאזור הלב, כך הגוף נרגע לקראת ביצוע האקט המיני וגם ניתן לקיים אותו לפרק זמן ארוך יותר.

 

  1. תנוחת הפרפר

תנוחת הפרפר כוללת ישיבה עם גב זקוף ובשילוב רגליים, תוך נשימות עמוקות שזורמות בין כל חלקי הגוף. מדובר בתנוחה קלה ופשוטה לעשייה, אשר ממלאת את הגוף באנרגיה ובכוחות מחודשים, דברים שהכרחיים לקיום יחסי מין מוצלחים.

שלושת התרגילים האלו אורכים מספר דקות בודדות, אולם הם תורמים רבות לחיי המין.

 

תנוחה פופולרית