איך בוחרים אוכל לכלב?

בחירה של אוכל שמתאים לכלב שלכם זה לא עניין של מה בכך. בעלי כלבים רבים יודעים כי רכישה של אוכל שאינו מתאים עשויה להוביל לא פעם לבעיות בריאותיות מורכבות. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי לאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים את האוכל לכלב שלכם על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו את הדרכים לבחירה נכונה של אוכל לכלב.

 

איך (לא) בוחרים אוכל לכלב?

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של אוכל לכלב, עלינו לומר לכם תחילה איך לא בוחרים את האוכל. התברר לנו לאחרונה כי בעלי כלבים חדשים (כלומר מי שאימצו כלב לאחרונה) בוחרים את האוכל באופן אקראי, לפי טעם שנראה להם מעניין או לפי המחיר. אנחנו כאן כדי לומר לכם כי זו לא הדרך הנכונה. אם בחרתם עד כה את האוכל באופן זה, טוב שהגעתם לפה.

 

איך בוחרים אוכל לכלב? דרך מספר 1 : באמצעות בירור עם בעלי כלבים אחרים

הדרך הראשונה לבחירה נכונה של אוכל לכלב שלכם היא באמצעות בירור עם בעלי כלבים אחרים. ההמלצה היא לפנות אל מי שיש להם כלב דומה לכלב שלכם מהבחינות הבאות:

  • גזע הכלב
  • הגיל שלו
  • הגודל שלו

אנחנו למשל בדקנו עם חבר שלנו שיש לו כלב מלינואה בגיל זהה לכלב שלנו ובגודל די דומה. הוא אמר לנו שערך בירור מעמיק ובסופו של דבר הוא קנה אקנה אוכל לכלבים. לדבריו, זה האוכל הטוב ביותר עבור הכלב שלו מכל הבחינות.

 

איך בוחרים אוכל לכלב? דרך מספר 2 : באמצעות התייעצות עם מוכר מחנות חיות

פנייה אל חנות חיות מוכרת ומומלצת תאפשר לכם לדעת איזה אוכל לכלבים הוא המתאים ביותר עבור הכלב שלכם. אם אתם מתכננים לפנות אל חנות כזו, כדאי שתערכו בירור תחילה אודות חנות מומלצת. שכן, אתם רוצים לקבל המלצה טובה לפי ההתאמה של הכלב ולא לפי הכסף שנכנס לקופת החנות.

כלבים

איך בוחרים אוכל לכלב? דרך מספר 3: באמצעות מסיבת החלפת אוכל

בעלי כלבים חדשים התפקדו! זה הזמן לגלות שיש דבר שנקרא “מסיבת החלפות אוכל”. זוהי בעצם פגישה שמאפשרת לבעלי כלבים מסוגים זהים להכיר סוגי אוכל שונים. כל אחד מגיע למסיבה עם כמה שקיות אוכל (בהתאם למספר המשתתפים). במהלך המסיבה, כל אחד לוקח שקית אוכל מכל משתתף וכך, מתאפשר לכל אחד לצאת עם כמה סוגים של מאכלים לכלב. ניתן לבחור את האוכל המתאים ביותר לכלב בהתאם לבחירה שלו. שכן, הכלב שלכם יידע להראות לכם איזה סוג אוכל הוא האהוב עליו ביותר.

 

לסיום

קוראים יקרים, עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לבחור אוכל לכלב שלכם על הצד הטוב ביותר, כך שנותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר. נאחל לכם שתבחרו נכון!

חיית מחמד

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *