דלג על מבזקים
מבזקים

מבזקים

עצור   |  פורסם דו"ח סיכום לשנת 2015   |  זה פשוט משתלם בהוראת קבע לשלם!   |  זכינו ב9.2 מתוך 10 בסקר שביעות רצון לקוחות, תודה על הבעת האמון!   |  טבעי לי להתנדב ולך? תאגיד מי אונו מגייס מתנדבים לשעת חירום. הצטרפו אלינו!   |  ישנן אינספור דרכים לטפל בסתימות, אבל הכי טבעי זה למנוע אותן   |  צפו בסרטון תרגיל נקודת מפנה6   |  לחצו כאן להורדת טופס עדכון פרטי צרכן מים   |  הצטרפו עכשיו מי אונו בפייסבוק - LIKE   |  מי אונו מנהלת מערכת איכות ISO9001
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על Banners
Banners

פניות הציבור

דעתך חשובה לנו

חברת מי אונו משקיעה את מירב המשאבים והמאמצים על מנת להמשיך ולשפר את רמת השירות ודרכי מתן השירות.

נודה לך אם תוכל לשתף אותנו בחווית שירות שאינה תואמת את ציפיותך או אינה ענתה לך על הצרכים אותם הצגת.

 

על מנת שנוכל לבדוק את פנייתך ולהעניק לך מידע מלא ומדוייק בפנייתך יש לציין את מקסימום המידע הנדרש:

 

  • שם הלקוח
  • טלפון ליצירת קשר
  • מס משלם/נכס
  • תאריך ושעת הפנייה
  • שם נותן השירות
  • נושא הפנייה
  • תאור הפנייה

 

את הפניות ניתן לשלוח בכתב או באמצעות מערכת אוטומטית.

 

לשליחת פנייה בכתב יש לשלוח את הפנייה לכתובת הבאה:

מי אונו - פניות הציבור, תא דואר 990, קריית אונו, מיקוד 5510001.

 

לשליחת פנייה באמצעות מערכת אוטומטית אנא לחץ על שורה זו.

 

מרגע קבלת הפנייה במשרדי החברה, בתוך 21 ימי עסקים תקבל מענה מלא לפנייתך.

 

על פי חוק תאגידי המים והביוב, התשס"א 2001 (סעיף 108) צרכן רשאי לפנות לרשות הממשלתית למים וביוב בתלונות וזאת רק לאחר שפנה תחילה לתאגיד מי אונו.

כתובת הרשות הממשלתית למים וביוב : רח' המסגר 14, ת.ד. 20365, ת"א 61203, טלפון 03-6369723 

לשליחת פנייה לרשות המים באמצעות מערכת אוטומטית אנא לחץ על שורה זו. (ייפתח בחלון חדש).

דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
עבור לתוכן העמוד