דלג על מבזקים
מבזקים

מבזקים

עצור   |  פורסם דו"ח סיכום לשנת 2015   |  זה פשוט משתלם בהוראת קבע לשלם!   |  זכינו ב9.2 מתוך 10 בסקר שביעות רצון לקוחות, תודה על הבעת האמון!   |  טבעי לי להתנדב ולך? תאגיד מי אונו מגייס מתנדבים לשעת חירום. הצטרפו אלינו!   |  ישנן אינספור דרכים לטפל בסתימות, אבל הכי טבעי זה למנוע אותן   |  צפו בסרטון תרגיל נקודת מפנה6   |  לחצו כאן להורדת טופס עדכון פרטי צרכן מים   |  הצטרפו עכשיו מי אונו בפייסבוק - LIKE   |  מי אונו מנהלת מערכת איכות ISO9001
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על Banners
Banners

מוקד בירורים ותשלומים

מוקד בירורים:

 

צוות המוקד עומד לשרותכם בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 - 22:00

וביום שישי בין השעות 08:00 - 13:00

 

הנציגים מונחים לענות לכל שאלה ובקשה של התושב בנושא חשבונות מים וביוב.

המוקד מאוייש על ידי צוות המוקד הטלפוני של מחלקת הגבייה (באמצעות החברה לאוטומציה).

 

מספר הטלפון של המוקד הבירורים: 1-800-50-30-80 שלוחה מספר 3.

 

מוקד תשלומים:

 

על מנת לשלם את שובר התשלום באמצעות כרטיס אשראי ניתן ליצור קשר עם מוקד התשלומים האוטומטי 

אשר עומד לשירותכם 24 שעות ביממה.

 

מספר הטלפון של המוקד הבירורים: 1-800-50-30-80 שלוחה מספר 2.

 

במוקד זה ניתן לשלם חשבונות בלבד - בהתאם לפרטים הנמסרים ע"י התושב.

טרם ההתקשרות חשוב להצטייד בשובר תשלום הארנונה העדכני ובאמצעי תשלום.

 

תשלום בכ.אשראי - באינטרנט:

דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
עבור לתוכן העמוד