דלג על מבזקים
מבזקים

מבזקים

עצור   |  פורסם דו"ח סיכום לשנת 2015   |  זה פשוט משתלם בהוראת קבע לשלם!   |  זכינו ב9.2 מתוך 10 בסקר שביעות רצון לקוחות, תודה על הבעת האמון!   |  טבעי לי להתנדב ולך? תאגיד מי אונו מגייס מתנדבים לשעת חירום. הצטרפו אלינו!   |  ישנן אינספור דרכים לטפל בסתימות, אבל הכי טבעי זה למנוע אותן   |  צפו בסרטון תרגיל נקודת מפנה6   |  לחצו כאן להורדת טופס עדכון פרטי צרכן מים   |  הצטרפו עכשיו מי אונו בפייסבוק - LIKE   |  מי אונו מנהלת מערכת איכות ISO9001
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על Banners
Banners

שירות לקוחות

מרכז שירות הלקוחות עומד לשרותכם בימים ראשון שלישי וחמישי משעה 08:30 עד - 14:00

וביום שני ורביעי ברצף משעה 08:30 עד - 18:00.

 

הנציגים מונחים לענות לכל שאלה ובקשה של התושב בנושא לחשבונות מים וביוב.

המרכז מאוייש על ידי צוות עובדי המחלקה לשירות לקוחות של מי אונו

וממוקם במרכז שירות הלקוחות בקניון קריית אונו, קומה ראשונה, מגדל משרדים A.

(רחוב ירושלים 39, קריית אונו)

 

על מנת לאפשר לכם לחסוך מזמנכם, אנו מעמידים לרשותכם את מוקד הבירורים הטלפוני

בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 - 20:00 וביום שישי בין השעות 08:00 - 12:00.

 

מספר הטלפון של המוקד הבירורים: 1-800-50-30-80 שלוחה 3.

 

אם ברצונכם רק לשלם את שובר התשלום באמצעות כרטיס אשראי

מוקד תשלומים עומד לשירותכם 24 שעות ביממה,בטלפון 1-800-50-30-80 שלוחה 2. 

 

במוקד זה ניתן לשלם חשבונות בלבד - בהתאם לפרטים הנמסרים ע"י התושב.

טרם ההתקשרות חשוב להצטייד בשובר תשלום חשבון המים העדכני ובפרטי אמצעי תשלום.

 

 

דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
עבור לתוכן העמוד