דלג על מבזקים
מבזקים

מבזקים

עצור   |  פורסם דו"ח סיכום לשנת 2015   |  זה פשוט משתלם בהוראת קבע לשלם!   |  זכינו ב9.2 מתוך 10 בסקר שביעות רצון לקוחות, תודה על הבעת האמון!   |  טבעי לי להתנדב ולך? תאגיד מי אונו מגייס מתנדבים לשעת חירום. הצטרפו אלינו!   |  ישנן אינספור דרכים לטפל בסתימות, אבל הכי טבעי זה למנוע אותן   |  צפו בסרטון תרגיל נקודת מפנה6   |  לחצו כאן להורדת טופס עדכון פרטי צרכן מים   |  הצטרפו עכשיו מי אונו בפייסבוק - LIKE   |  מי אונו מנהלת מערכת איכות ISO9001
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על Banners
Banners

מחלקת תפעול

על המחלקה:

מחלקת התפעול מבצעת את מדיניות אספקת המים לעיר קריית אונו בהתאם להנחיות נציבות המים. בקריית אונו קיימות 3 בארות מים פעילות (מתוך 6). ברשת המים כ- 75 ק"מ צינורות בקטרים שונים מ- "3 ועד "20, כ- 60 מ"ק צינורות ביוב וכ - 13,000 מדי מים. מדי שנה מוחלפים כ- 2,000 מדי מים במסגרת החלפה שגרתית.

המחלקה מתחזקת ומתפעלת את בארות המים והמכונים בעזרת מערכת הפיקוד ובקרה הפועלת 24 שעות ביממה. המחלקה מבצעת בדיקות של איכות המים על פי הנחיות משרד הבריאות.

 

בעלי תפקידים במחלקת התפעול:

מנהל המחלקה: מר גלעד אייזנשטיין.

מזכירת המחלקה: גב' זהבית מזרחי.

כתובת משרדי המחלקה: רח יצחק רבין 43, קומה 2, קריית אונו.

שעות קבלת קהל: ימים ראשון עד חמישי משעה 08:00 עד 15:00.

מספר הטלפון: 03-7160160 מספר פקס: 03-6352685 דוא"ל: water@mono.org.il

 

חוק עזר "רשת עירונית":
צנרת מים עירונית המונחת לאורך הרחוב אשר מספקת מים עד למד המים הכללי או עד למגוף המים המרכזי של הנכס, המפריד בין הרשת הפרטית לרשת העירונית. הרשת הפרטית תוחזק בידי הצרכן ועל חשבונו פרט למד המים שבאחריות התאגיד.

 

תחומי פעילות המחלקה

  • שמירה ותחזוקה של מקורות המים העצמיים.
  • קבלת מים מחברת מקורות.
  • ויסות הלחצים בעיר.
  • מעקב ובקרה על איכות המים.
  • תכנון ובדיקת תוכניות מים.
  • אישור טופסי 4 (אכלוס) ותעודות גמר.
  • תיאום הנדסי.
  • טיפול ומענה לפניות התושבים.
  • תחזוקת ציוד לשעת חירום, השתתפות בתרגילי ועדת מל"ח.
  • הוצאת מכרזים ובדיקת תחשיבים.
  • טיפולים בפיצוצים ונזילות ברשת העירונית.
  • החלפת קווי מים.
  • חיבורים חדשים לצרכנים.
  • אחזקת רשת המים.
  • התקנת מדי מים בבניינים חדשים.
  • החלפת מדי מים ישנים, עצורים והלא תקינים הנשלחים לבדיקת מעבדה (בוררות).
  • התקשרויות מול המינהל למשק המים, נציבות המים, משרד הבריאות ומקורות.

המלצות לחסכון במים

  • שמרו על תקינות הברזים ואביזרי המים
  • בדקו בחצר הבית כדי לוודא שלא קיימות דליפות מים. במידה שהגלגלת בשעון פועלת בזמן שהברזים סגורים, קיימת נזילה סמויה או גלויה
  • יש להשקות ללא הפרזה את הגינות בחצר הבית
  • יש לרחוץ את המכוניות אך ורק באמצעות דליים.

בזמן היעדרות מבתיכם
בהעדרכם מביתכם במשך כמה ימים יש לסגור את מגוף המונה - השיבר - של בתיכם, לנתק את אספקת החשמל לדוד המים החמים, ולוודא ששסתום הביטחון פועל. 

להודעה על תקלות ברשת המים יש להתקשר למוקד דיווח תקלות הפעיל 24 שעות ביממה בטלפון 1800-50-30-80 שלוחה מספר 1.

עבור לתוכן העמוד